Ansvarsfraskrivelse

Enhedslisten er forpligtet til at holde dette websted opdateret og indholdet korrekt. Skulle du mod forventning finde noget, der enten ikke er korrekt eller ikke opdateret, vil vi sætte stor pris på, om du informerer os. Indiker gerne. hvor på siden du fandt informationen, der bør rettes. Vi kigger på det så hurtigt som muligt. Du kan kontakte os på: kd.netsilsdehne@terotnoksdnal.

Vi er ikke ansvarlig for tab som følge af unøjagtigheder eller ufuldstændighed eller for tab som følge af problemer forårsaget af eller iboende ved formidling af information via internettet, såsom forstyrrelser eller afbrydelser. Ved brug af webformularer stræber vi efter at begrænse antallet af krævede felter til et minimum. For ethvert tab, der er lidt som følge af brugen af ​​data, rådgivning eller ideer leveret af eller på vegne af Enhedslisten via dette websted,Enhedslisten accepterer intet ansvar.

Enhedslisten har ikke noget ansvar for indholdet på websteder til eller fra hvilke, der laves links eller referencer. Produkter eller ydelser, der udbydes af tredjepart, er underlagt de vilkår og betingelser, som tredjepart angiver.

Alle intellektuelle ejendomsrettigheder til indhold på dette websted tilfalder Enhedslisten.

Indholdet på dette websted er tilgængeligt under en Creative Commons Attribution Share Alike ikke-kommerciel licens, medmindre andet er angivet.

Hvis du har spørgsmål eller problemer med tilgængeligheden af ​​webstedet, så tøv ikke med at kontakte os.