Offentligt møde om vores syn på kommunalplanen!

Der sker store forandringer i Hillerød kommune de kommende år. En del af det fremmes og styres af kommuneplanen som i øjeblikket er til debat.

Bolig- og erhvervsbyggeri, flere kolonihaver, trafikløsninger,det gamle sygehus, ”aflastningscenter” , Torvet/Søsti- området, Multipark, nyt plejehjem, folkeskolerne…….. Der er mange punkter at have en mening om.

Enhedslisten mener at mulighederne for jordsalg og flere skattekroner skal udnyttes til at løse de tekniske og sociale problemer som kommunen har haft svært ved at klare hidtil.

Derfor opfordrer vi borgerne til at deltage i debatten , og for at få mulighed for at forklare vores politiske mål inviterer vi til offentligt møde Torsdag 17 august kl 19 i Røde Hus, Holmegårdsvej 2 i Hillerød. Formand for miljø- og Teknikudvalget Tue Tortzen vil gennemgå de vigtigste dele af kommuneplanforslaget og alle er velkomne til at komme med synspunkter og forslag.

Selve kommunalplansmaterialet fra kommunen ligger længere nede på denne side!

møde tid og sted ligger undere event – her til højre.