Vælgermøde om undervisning

De lokale lærerfagforeninger i Nordsjælland arrangerer er valgmøde, hvor samtlige partier deltager.
Vi er således repræsenteret med Enhedslistens lokale folketingskandidat, Mai Villadsen(Ø)
De andre deltagere er Glen Massen(O), Eigil Hulgaard(C), Mette Thiesen(D), Nick Hækkerup(A), Mai-Britt Kattrup(I), Kristian Hegaard(B), Anna Libak(V), ulie Herdal Molbech(Å), Trine Torp(F)
Lærerforeningerne beskriver mødet sådan her::
Folketingsvalget er lige op over. Men hvordan ser dine folketingskandidater egentlig på folkeskolen? Kom og hør, når Lærerkredsene i Nordsjælland inviterer dig til Åbent borgermøde under overskrifter som: Hvad er folkeskolens værdier? Hvad koster en god skole? Hvordan finansieres inklusion? Er det muligt at gennemføre det nye folkeskoleforlig i skolernes virkelighed? Hvilken effekt har det på vores børn og unges trivsel og læring at blive testet og evalueret konstant?
Der er nok at debattere, og derfor har vi fået redaktør, journalist, forfatter og tidligere studievært Jeppe Søe til at være ordstyrer,
og hjælpe dig til at få indblik i partiernes synspunkter og få svar på dine spørgsmål.

altså et særdeles spændende arrangement – det er tirsdag den 19. marts kl 19 til 21 på Frederiksborg Gymnasium.
se også eventkalenderen her på siden.