KLASSEKAMPEN ER DEN VIGTIGSTE, VI HAR

Aida Ammary der er vores spidskandidat i Nordsjælland har lavet dette indlæg om hvad der er vigtigst for hende- hun skriver:
Når vi taler ulighed i samfundet, har rigtigt mange på højrefløjen travlt med fortællinger om, at vi aldrig har været mere lige. At fattigdom er relativ. At man skal ‘have lov’ til at tjene sine penge i fred.
Jeg bliver så træt. Hvorfor? Fordi uligheden er voksende. Det har vi tal på.

Støtte til Alsønderup-bussen !

Vores byrådsmedlem Tue Tortzen skriver her at Enhedslisten bakker 100 % op om det forslag der ligger til Byrådet om at finde en halv million så bus 380R kan fortsætte.
Det er eneste kollektive trafik til Tulstrup, Alsønderup og mellemliggende bebyggelser, og borgerne der har samme ret til at kunne komme med bussen som vi andre har.
Afgang hver halve time i dagtimerne og hver time i aftentimerne er ikke luksus, det er forudsætningen for at folk kan få hverdagen til at hænge sammen uden at køre i bil. Det er anslået at der mistes 40.000 passagerer med de ændringer som Regionen har vedtaget.

Ny kandidat – Aida Ammary

læs om vores ny Folketingskandidat der skriver om sig selv her:
Jeg hedder Aida, er 28 år og bor i København. Faktisk var Nordsjælland mit første hjem, da mine forældre, som flygtede fra Iran, mødte hinanden i Nordsjælland og blev gift. Dengang havde de ikke mange penge, så lokalsamfundet hjalp bl.a. med lokaler, så de blev gift på en lokal skole. Derfor gør det mig stolt at komme tilbage til en – uden tvivl – hjertevarm kreds.